26-11-2012

El Consell Comarcal del Bages aposta per la biomassa.

La bona gestió del material combustible que es genera als boscos redueix els incendis forestals, obre la porta a un recurs energètic net i de proximitat i contribueix a mitigar el canvi climàtic.

25-11-2012

Les ADF de Teià i Alt Maresme guanyen els Premis de prevenció d'incendis forestals de la Diputació de Barcelona.

Les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) de Teià i Alt Maresme han obtingut els premis de prevenció d'incendis forestals que cada any convoca la Diputació de Barcelona.

11-11-2012

16-10-2012

Petició de suport europeu per preservar la biodiversitat i prevenir incendis a Montserrat.

LIFE Montserrat té com objectiu la prevenció d'incendis forestals, augmentant la capacitat de resistència i estabilitat dels boscos mitjançant creació d'àrees estratègiques que impedeixin la propagacio.<

[+] ampliar notícia

Mostrant 1 de 8 (38 notícies en total)

1 2 3 4 5 Següent | Últim