L'ADF Amics del Bosc Bages - Anoia celebra 25 anys. - 27/09/2011

Aquest proper dissabte, dia 1 d'octubre, a partir de les 11 del matí, se celebraran els actes per commemorar els 25 anys de l'ADF Amics del Bosc Bages-Anoia, que agrupa els municipis de Sant Mateu de Bages, Fonollosa, Rajadell, Sant Pere Sallavinera i Aguilar de Segarra. Totes les activitats, que tenen un caràcter forestal, tenen l'objectiu de divulgar a la població la tasca que porta a terme aquesta agrupació de defensa forestal, la tercera que es va registrar a Catalunya i que ha esdevingut durant aquest quart de segle una de les més dinàmiques del país.

El programa festiu inclou una exposició dels vehicles, bótes i altre material que disposa Amics del Bosc per a la prevenció i l'extinció dels incendis forestals. En paral·lel, hi haurà una demostració d'habilitats artístiques amb motosserres, així com espectaculars demostracions de la màquina estelladora de la cooperativa impulsada per la Federació d'ADF del Bages. També, a la gran explanada exterior del local social d'Aguilar de Segarra, diverses firmes comercials, exposaran eines per a activitats forestals, calderes de biomassa, etc. A l'interior del local es projectarà un vídeo que s'ha editat per recordar els 25 anys de l'entitat.

Com a record de la jornada els socis de l'ADF rebran, en format dvd, el documental dels 25 anys de l'entitat, així com un mapa complet de l'ADF en el qual hi ha reflectides les masies, els camins forestals, els punts d'aigua, les bótes i els recursos bàsics per a la prevenció i extinció.

Font: Manresainfo.cat

Arxius relacionats

Celebració 25 anys ADF Amics del Bosc.