Vols escriure el teu comentari? clica aquí

20/04/2009 escrit per: David

Felicitats per la pàgina web!! Trobo interessant fer difusió de les activitats i coses que anem fent des del sector del voluntariat de les ADF. Mitjançant aquesta web, crec que s'aconseguirà. Esperem doncs, fer-nos sentir!!!!

16/02/2009 escrit per: Xavi

Molt bona pàgina i bona informació per estar al corrent de les diferents notícies, subvencions, jornades que es fan a la comarca i fora d'ella relacionades amb incendis forestals, ens ajudarà a poder-nos mantenir més actius!!! Molta sort!!!

21/11/2008 escrit per: Joan

Sóc voluntari de l'ADF Protectors del Bosc i vaig estar a les jornades de voluntaris d'ADF que es va fer a Marganell. Destacar la bona organització de les jornades, erem molta gent. Nomès comentar que potser seria bo fer-les en una altre època, feia molt fred!!! Excepte el temps, tot molt interessant. Edavant amb els cursos........

19/11/2008 escrit per: Josep

Molt bona pàgina web! Ja era hora que la federació del Bages tingues una pàgina on comunicar als voluntaris els projectes, cursos i demés coses interessants que organitza la federació, ja que normalment aquesta informació no arriba. Saluts!!

18/11/2008 escrit per: oriol

Sóc adf de masquefa i he estat donant una volta per aquesta pàgina i és molt interessant. Molt bona estructura i molt interessant. També m'ha semblat molt interessant el projecte de la biomassa. M'agradat molt la idea i espero que tingui futur!!!! salut

Mostrant 4 de 5 (25 en total)

Primer | Anterior 1 2 3 4 5 Següent | Últim