Vols escriure el teu comentari? clica aquí

09/07/2012 escrit per: Xavier

Els grans incendis forestals només els aturarem si som capaços de gestionar el combustible forestal. Què esperen els polítics a donar-se'n comte ? que estem esperant ? que passi alguna desgràcia com a València ?.....

20/05/2012 escrit per: Josep

Bona feina companys de les ADF, aviat només quedarem nosaltres!!! Que es vegi la feina de les ADF i el potencial humà que tenim.

30/09/2011 escrit per: Ignasi perramon

Felicitats per incloure el twitter a la vostre web, amb aquesta eina, podem estar més al dia de les notícies relacionades amb els incendis. Salut!

18/07/2011 escrit per: Joan Miquel

Bona tarda, veig que les ADFs del Bages, esteu també al twitter, estic content d'aquesta nova incorporació, ja que és uan eina molt interessant per a rebre imatges d'incendis, informació al moment....ànims i espero que siguem molts voluntaris que contribuim amb la informació!! Joan Miquel

11/07/2011 escrit per: DOLORS

em consta que es fa un gran treball i esforç, peró crec que es fonamental per la prevenció díncendis mantenir els boscos nets, no se de qui és competència però a causa de les nevades i ventades hi ha zones que són un veritable polvorí , no es una critica és un suggeriment, se que és una tasca dificil tenir tots els boscos controlats, peró crec que entre tots es pot aconseguir, anims i a seguir traballant.

Mostrant 1 de 5 (25 en total)

1 2 3 4 5 Següent | Últim